6 Ocak 2015 Salı

Eski Ev ...

Yine Forex karton üzerine çizim yaparak ve maket bıçağı ile keserek ana çatıyı oluşturdum. Sandalye de aynı şekilde forex ten küçük parçalar keserek ve elimle eğim vererek yaptım.



Sıva yapıldı. Sıva için saten alçı kullanıldı. Duvarda deforme olan bölgelerde tuğla görünmesi sağlandı (Cımbızdan oluşturduğumuz alet ile derz araları yapıldı). Alçı kuruyunca tesviye olacak. Sandalyenin üzerine oturacağı beton parçası ile evin sağ tarafında bulunan beton parça sıva dökülme işlemi yapıldı. Komple tesviye sonrası kapı inşası olacak nasipse.




Tesviyeden sonraki hali. Daha rutuşlar yapılmadı. Tam olarak modeli oturtunca en zahmetli kısım boyamaya geçeceğim






Parçalar birleştirildi. Birleşim yerlerine sıva yapılacak. Daha sonra boyama ...







Boyama çalışmalarına başlandı. Boya olarak yine plastik maketler için olan vallejonun likit akrilik boyaları kullanıldı.






Kapı ve oluk çalışmalarına başlandı. Oluk için mukavva parçası kullanıldı.



Kapıyı hafiften boyama işlemlerine girişildi ....



Birazda kapı üzerine cam + ferforje çalışması yaptım. Cam: şeffaf sert plastik. Demirler: Bakır tel.



Zemin İçin çim çalışması. Kendir ip ten mamuldür kendileri.


Hafiften çalışmam şekillenmeye başladı.... Aklımda bir kaç eklenti daha var ancak, başarabilecek miyim bilmiyorum. Kapı kolu, kapı numarası forex kartondan imal edildi. Metalik boya karışımı ile boyandı. Zemin için silis kum kullanıldı. 








Aslında sağ taraftaki çıkıntının üzerine saksı içinde çiçek düşünüyorum. Saksı yapımı sorun değil, ancak, çiçek nasıl yaparım bilemiyorum. Artı bu çalışmayı yıkama yaparak kirletmem gerekiyor. Tam anlamı ile bitmiş değil. Lütfen takipte kalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder